Subject: Pöördumine seoses ajatundlike kaupade nomenklatuuriga
From: "Armin Heinsaar | WIDEN" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Margus Reiland | WIDEN" <[email-masked]>, "Anna-Evgeniya Petrova | WIDEN" <[email-masked]>, "Urmas Ustav | WIDEN" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 18:35:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Rahandusministeerium

Advokaadibüroo WIDEN klient on BALTIC OIL SERVICE OÜ.

Vandeadvokaat Margus Reilandi palvel edastan kliendi ettepaneku
Rahandusministri 22.06.2017 määruse nr 47 „Ajatundlike kaupade
nomenklatuur“ § 1 muutmiseks, lisades määrusesse ajatundliku kaubana
kaubakoodiga 1511 hõlmatud „Palmiõli ja selle fraktsioonid, rafineeritud
või rafineerimata, kuid keemiliselt modifitseerimata“ või alternatiivselt
kaubakoodiga 1511 90 hõlmatud „Palmiõli ja selle fraktsioonid,
rafineeritud või rafineerimata, kuid keemiliselt modifitseerimata: –
muud“.

Volikiri on lisatud manusena.

Lugupidamisega

_____________________________

Armin Heinsaar

WIDEN

Associate | Advokaat

Tel: +372 5883 7510

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rävala pst 4, Tallinn 10145, Estonia |  <http://www.widen.legal/>
www.widen.legal | +372 640 0250

WIDEN is the new Baltic joint name and trademark of former Estonian law
firm LEXTAL, Latvian law firm RER LEXTAL and Lithuanian law firm ILAW
LEXTAL.

This email may contain PRIVILEGED and / or CONFIDENTIAL information and is
intended only for the individual named. If you are not the named
addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this email.
Please notify the sender immediately if you have received this email by
mistake and delete this email from your system. For information on how we
process your personal data, please review our
<https://widen.legal/privacy-policy/> Privacy Policy.